2008年1月14日 星期一

行程的最後一日

最後一日我地訓到十點﹗


PackPack到十一點先出去﹗


早餐由至到9點,所以無得食﹗



好搞笑﹗利澳俾左$20coupon俾我地玩老虎機﹗


點知我地換既時候佢俾左$20 cash俾我地﹗哈哈﹗



check out完就去左議事廳前地﹗


食左winnie介紹既沙利文



好得意既數字湯、炸馬介休球、同好大既埔式咖哩雞﹗


個咖哩雞就淡左小小﹗可能我地當佢係印度野﹗


不過雞都幾滑﹗



去澳門當然係去大山巴啦﹗^ ^



之後去左書上面介紹既福龍新街


其實都無咩特別﹗


之後我地由議事亭去東望洋塔


我地想搭的士但個個都話好近﹗


咁我地就一邊行一邊問人﹗


有人話響皇都酒店再行上去﹗


有人話響東望洋


我就同佢講響荷蘭園


Justin突然發哂脾氣話搞到佢好似返工咁﹗


我知又唔問佢係我同其他人既傳聲筒…..


其實我都唔係好知要去咩地方﹗


都係人話咩我話咩﹗


咁我就唔出聲啦﹗


因為我知如果2個人鬧交﹗都唔知會變到點﹗


去到一個公園我地休息左一陣﹗


Justin就同我say sorry….仲好搞笑咁問我點解岩岩唔發脾氣????


我同你一齊行你有幾支力我會唔知咩﹗我都腳抽筋﹗



不過我覺得果度都幾值得去﹗真係好靚﹗


可惜睇唔到倒轉既澳門><


之後我地又去左MGM




返去利澳羅行李就過去新埔京食Buffet


有激多野食﹗全部都好好味﹗



我最鍾意佢d長腳crab


真係好好味﹗食左好多好多條﹗


又唔會好似香港咁魚生、生蠔有勁多人排隊﹗



Justin話仲正過佢響Eccelsior Top of the town $800一位既buffet


食足2個鐘﹗


係時候返香港lu~~~


令人滿足既3日﹗



Thx JustinLOVE U ^ ^


2 則留言:

  1. 睇完搞到我都好想去澳門....已經2年無去過了, 因為我次次都貪平返深圳就算 (因為我覺得搭船去澳門好貴呀!)

    回覆刪除
  2. nice to meet you! and your nice blog~

    回覆刪除