2008年1月11日 星期五

討厭N73

因為要等Justin放工﹗


於是我去左佢醫生度幫佢羅receipt


之後因為我個電話成日send唔到sms


我去左3換左張新電話card


希望會無事啦﹗


呢個幾日真係俾個電話激死﹗


我係用手提當鬧鐘﹗但佢成日都神神地﹗


搞到我連訓都唔安樂﹗


mon又成日都無端端白哂﹗咩都無﹗


有時會叫我restart部機﹗


電話講講下無左聲﹗


換左card如果仲有事咁即係電話問題﹗


我好想換﹗不過用左半年多小小﹗


俾媽咪知佢一定會話我﹗


同埋而家都無咁多錢俾我換﹗><


我地交換左野之後Justin就去左聽基金既情況喇﹗


返到屋企又洗衫又洗碗﹗


無時間睇<<茶煲阿四>> 無時間Pack野﹗


好支力好支力喇﹗


沒有留言:

張貼留言