2010年7月22日 星期四

叱吒 2001

繼續都係回憶同杰倫之間的點滴~~


我都唔記得第2次係幾時見到佢喇......


因為我試過去機場接機、去好多次佢既小型音樂會、去商台、去酒店............


哈哈....好多狂迷會做既野我都做過~~


不過響2002年1月1日,我就好記得自己第一次去現場睇叱吒.....





為既當然又係阿Jay啦﹗


估唔到個場刊我仲留住~~


記得當年同Celia,2個人整左一個杰字、一個倫字既牌,一人一個﹗


都幾大個嫁,我地仲被雜誌影左,雖然好細粒,不過好搞笑.......


又係一個好好既回憶﹗


不過我仲未搵到張雜誌~~


其實個牌我仲keep住響屋企,不過太污joe喇........


哈哈...其實係咪都係時候掉左佢﹗年尾屋企要裝修,係時候執執佢~~





當年杰倫羅左叱吒新人獎金獎,其實佢響好多個頒獎禮度都係新人王~~


我好似都去過新城同埋港台既頒獎禮~


不過唔知係咪2001果年~~





哈哈﹗就係范特西呢隻碟令我愛上佢..........


上面既上榜歌我真係隻隻都識唱,特別喜歡"可愛女人" 同埋"開不了口"


應該果一晚佢係唱左開不了口........


又係好感動的一晚~~


沒有留言:

張貼留言