2010年7月28日 星期三

簽名

作為fans,我當然都會想得到阿JAY既親筆簽名~~


到現時為止我有4個杰倫既簽名﹗


其中3個係我自己親手俾佢簽既,而有一個就係人地幫我去台灣簽既~~





不過因為呢個簽名我買左2隻一模一樣既碟~~


我記得應該係先買左港版,之後因為台版可以簽名,於是又買左~~





唯一唔同既就係歌詞簿~~


wow~~台版真係靚好多~~





型到呢......................(陶醉中............)





而第一個自己親手羅到既簽名就係2003年8月響名店坊既葉惠美簽名會~~


其實就算張card上面無地點,我都記得好清楚﹗


因為我好記得當時同一班以Doctor為首既女仔一齊追杰倫~~


我地仲前一日既晏晝已經開始排,夜晚仲響果度訓(仲好記得冷氣機滴水....=.=


足足24小時之後先可以上台見到杰倫


當日我仲係第2個上台~~


不過如果你問我會唔會再等咁耐,我會答:"唔喇﹗第2日一早去排好過~~"





不過當日既簽名card俾杰倫個吸印,印到污joe哂~~





哈哈,當時仲未有相機既我,仲會去信和買返當日function既相~~


不過始終自己影唔同d~~





第2次親自去簽名會係響大埔超級城既11月的蕭邦


識我既人都知道我係咩都要人陪﹗


不過果一次得我自己一個人,我都照去~~


由10黠排到3點﹗哈哈,可惜個簽名俾杰倫隻手整花左....


哈哈﹗一個獨一無二既簽名~~





最新一張當然就係響2008年九龍城的魔杰座簽名會~~


因為好近我屋企,所以我又一個人都去喇﹗


其實可能好遠我都照去.....哈哈﹗


今次個簽名無花嫁﹗完美的簽名﹗


我仲記得當日我去到,d 石Q已經話Full哂,我係自己醒目,搵個位坐低﹗





至於新碟,我原本係想買平裝,不過又為左張簽名Card而買左鐵盒版~~


唔知今次仲去唔去,不過買定無壞呀﹗


哈哈﹗期待好快又見到杰倫~~


沒有留言:

張貼留言