2010年7月13日 星期二

上海酒店

訂左機票都成半個月......


呢排都有keep住睇下酒店,不過上海既酒店真係好多,成千間﹗


雖然我自己目標好明確,要係6xx-7xx,4-5星﹗位置要近地鐵 / 世博


但都仍然有好多choices~~


經過plan行程同埋芷慧既意見之後........


我揀左2間﹗


(因為我習慣次次去旅行都唔會住定一間酒店,如果果間酒店唔好咪大件事.....)


有好多人話要轉酒店咪好麻煩,其實你唔洗咩都帶埋過去第2間酒店ga ma,可以將唔用或者用過既留響第一間酒店,到上機前先羅返,最緊要係plan好路線﹗咁就唔會麻煩啦﹗



第一間嘉匯華美達大酒店


上海嘉匯華美達大酒店(Ramada Plaza Gateway Hotel Shanghai)地處徐家匯的中心,上海最繁忙的中央商務區之一。算圖車程至地鐵,內環路。附近一些旅遊景點有上海植物園,徐家匯教堂,上海博物館,上海動物園。


位置
酒店15分鐘車程至虹橋國際機場。周邊有新天地,豫園等旅遊觀光景點。


房間
所有480個房間配備現代化的便利設施,提供旅客舒適愉快的住宿。


餐廳
酒店提供美式自助早餐。西餐廳提供多種美食。



綜合
設備齊全的13個會議室適合舉辦會議、研討會及其他活動。閒暇時,旅客還可以在設備齊全的健身房健身,或在游泳池舒展身體。酒店還提供高速上網服務,您可以與同事,家人和朋友保持聯絡


(泳池都幾靚wo~~)



我揀佢係因為佢位置幾好,近4號、9號同7號地鐵線,搭4個站就可以到世博門口,或者的士都唔係好貴,因為佢個地址係話響2010世博會,但我怕塞車,都係考慮埋地鐵穩陣﹗佢d房好多個website都差唔多﹗都幾靚~~



仲有kitchen,又係五星﹗又唔係貴﹗


我compare過價錢既website有


AGODA: http://www.agoda.com.hk


HOTEL CLUB: http://www.hotelclub.com



 

如果響AGODA 訂2晚就HKD$1385,響HOTEL CLUB 就HKD$1326

 

ELONG就要俾人民幣,同埋貴過果2間﹗

 

最後我都經AGODA訂左,因為上次去CEBU都係經佢訂好安心~~

 

同埋有HKD200回贈﹗

 

有一次我經陽光網訂大梅沙酒店,點知去到搞左一大餐佢話無左我原本訂果種房,感覺好信唔過﹗

 


 

第2間商悅青年會大酒店~~

 

講真一聽到呢個名我就唔多鍾意喇﹗不過佢都四星嫁~~

 

上海商悅青年會大酒店(Marvel Hotel Shanghai)傳統中國風格建筑,是商務旅客及觀光旅客的理想住宿之選。


位置
賓館位於繁華的上海市中心﹐4公里至火車站。酒店靠近豫園,上海劇院。


房間
酒店共有165間標準客房及豪華套房。所有房間內置衛星電視﹐煙霧報警器等現代化設施。


餐廳
酒店餐廳及咖啡廳提供多種美味西餐和中餐。


綜合
酒店還提供設備先進的商務中心及會議宴會設施。旅客可以在設備齊全的健身中心健身,享受按摩服務。閒暇時,旅客可以在市區及其週邊觀光遊覽,如上海音樂大廳。


位置正到不得了,響正地鐵上蓋﹗附近又多景點﹗同埋最緊要佢岩岩重新裝傷過,搭的士去世博都係5-10分鐘﹗咁既位置,真係好吸引~~~

 

響AGODA訂就HKD$1576(2晚),如果響HOTEL CLUB (2日前就HKD$1534) ,尋日就HKD$1586﹗哈哈﹗所以最後都係響AGODA訂算喇~~

 


 

其實響訂商悅青年會大酒店之前我睇中左<<上海華美國際酒店>>

 

位置差小小,不過佢間房都幾好﹗個大堂都好靚﹗

 


 

唔知係咪顏色問題,覺得佢好過商悅青年會大酒店~

 

響AGODA訂要8XX,但響HOTEL CLUB只係788,不過到想訂果時已經滿左﹗可能天意想我訂AGODA~~

 


 

仲有一間我自己好鍾意,上海麗悅酒店,不過響浦東,附近無咩行,去地鐵都遠﹗

 

不過佢間房真係好GOOD﹗個個住完都讚好﹗

 

上星期睇仲做緊PROMOTION 經HOTEL CLUB訂一晚HKD$767,過左2日已經加到HKD$892,唔緊要啦﹗反正佢位置唔好﹗

 


 

上海麗悅酒店連睇相都俾到5星級既感覺我﹗

 

下次我一定會住到呢個集團既酒店既.............

 

好開心﹗上海既野終於搞掂﹗Justin都有話我抵鍚﹗咩都搞好哂﹗唔洗佢煩﹗YEAH~~

 

可以開始Plan行程喇﹗

1 則留言:

  1. 唔好意思呀....即係你最後book左商悅青年會大酒店? 見你之後寫左話間酒店唔錯....好方便....係咪指呢間?? 我plan緊去上海呢....thanks~
    [版主回覆04/13/2011 23:41:00]係呀﹗嘉匯華美達大酒店都有住,不過真係商悅青年會方便好多﹗地鐵一出行2-3分鐘﹗佢雖然唔算好靚,但係我覺得都唔錯 ^ ^

    回覆刪除