2010年7月11日 星期日

鐵血戰士S (Predators)


食完飯就去左時代睇Preditors~


哈哈...其實我係完完全全對呢d戲無興趣,不過Justin話睇就睇啦﹗


唔講唔知呢套戲1x年前,阿諾舒華新力加拍過.........


星期日明珠台做返,我地錄左未睇﹗


Justin話覺得1x年前果套好睇d.........=.=


我地睇左小小片段,阿諾舒華真係好大隻呀............


比起而家呢個<<鋼琴戰曲>>男主角更有睇頭﹗


點解我會認得佢,因為佢個nose真係太特別喇.........哈哈.........



故事其實好簡單,一班人被外星人捉左去某個星球,作為訓練中的獵物,生死之戰隨即開始~~


可能每個人都來自不同地方,大家互不認識,開始時對對方總有一份無名的抗拒感﹗但套戲在這部分描寫得不太深入,我覺得可以在這段時間,發生更多考驗,看出人性的醜陋~~


最後冷漠的男主角為了保護女主角 (只有一個女人),也拚命了﹗


但我一丁點也不感動....=.=


可能是我想得太多,導演只是想拍一套你追我殺的殺戮片............


至於那些Preditors............我更不懂得欣賞.....><


還是期待3D動畫的Toy story & Shrek吧............


沒有留言:

張貼留言