2010年7月12日 星期一

充實的星期日

星期六晚睇左場好常彩既季軍戰,雖然烏拉圭輸左,不過都好精彩呀﹗


星期日Justin一早就出左去踢波~~


返左黎,就接埋我出去旺角﹗


先去左油麻地換wellcome coupond


呢d就係佢辛辛苦苦做野,公司俾既回報﹗


BBB,你真係好叻,LOVE YOU~~


之後我地去左金水食壽司﹗哈哈﹗真係好抵﹗味道又好﹗


食飽飽就去信和買我講左成個月既阿Jay大碟~~


我以為自己無以前咁鍾意﹗點知﹗一羅到手都係會有種莫名既感動~~



因為想要埋張簽名Card,所以我買左鑼盒版﹗哈哈....個封面好醜樣呀﹗



再之後就去左波鞋街,Justin想買對黃色波Boot~~


呢對係中村俊傳代言嫁~~


都幾靚﹗同埋好抵﹗有8折﹗


我話我Anniversary果時未買禮物俾佢,今次當我買俾佢 (哈哈﹗係呀,我有時都幾懶嫁﹗)


佢話佢都無買禮物俾我wo..........(有呀﹗個電話﹗)


不過佢都係唔肯,咁唯有生日送件大禮過佢啦~~


講講下都係時候要諗下買咩喇﹗



買完鞋我地過左去朗豪坊,因為之前叉相機舊電,佢無lala自己漲左........


要去samsung個維修中心﹗


咁我順便睇埋個相機focus問題~~點知佢話係因為我長期開smart mode,所以有時會focus唔到﹗叫我用返普通同手動mode~~


玩野咩,你部機sell 呢樣野,居然呢樣野function唔到,就叫我轉用其他mode﹗


佢仲試影左張相,話無事~~


真兒嬉.....=.=


不過so far服務都ok~~


之後仲去買左飛,星期二睇Shrek﹗



今日好特別,Justin帶左我去一個叫旺角熟食中心既地方﹗


我第一次黎ja......


原來佢同朗豪坊係連住嫁,好方便,都幾多野食嫁,又平~~


我因為食完壽司無耐,所以食唔到d咩,於是2個人食一個餐﹗


我地揀左翠苑既咖哩包餐~~



洗唔洗咁大個包呀﹗


d咖哩都幾好味~~其實我唔多鍾意食咖哩,因為唔食得火辣,估唔到呢度都整得幾好﹗



入面d雞仲好滑嫁﹗


好味﹗


之後就趕返屋企睇決賽喇﹗


沒有留言:

張貼留言