2010年7月15日 星期四

有了你開心D~~

星期二買左飛睇SHREK FOREVER AFTER﹗


因為響旺角睇,於是我地就返左我屋企食飯~~


媽咪又煲左靚湯、炒左蟹、煎左豬扒、燒肉、金銀蛋"現"菜~~


哈哈....其實平時都差唔多咁多味送嫁﹗


我地屋企成日都有老火湯飲~~


Justin就小飲,次次都飲成4碗﹗媽咪一定好鍾意你啦....


因為有時飲剩一碗我同細佬都唔肯飲埋﹗


一人最多飲一碗~~


食完飯,細佬就叫我地打機,我打得勁渣,次次都係玩一陣就死,於是佢地2個玩﹗


媽咪話細佬成日自己玩,而家有人陪,有得笑﹗


哈哈.....講真有你一齊食飯,細佬都講多左野.........


我諗細佬都幾鍾意你響度﹗哈哈............


有左你唔單止我開心,我屋企人都開心﹗



之後就出發去旺角,套戲好好呀﹗又簡單、又有meaning、d 3 D仲好靚tim~~


好鍾意而家幾間戲院一齊推出"送你一人一副3D眼鏡"


以後每人都有自己一副,唔洗再每次睇完收集清洗,但大家都會擔心唔乾淨﹗


下次如果你帶自己果副,戲院仲會送你$10 Cash Coupon同埋細爆谷~~


環保野~~我當然支持啦﹗


其實放工見到Justin都已經唔多舒服,估唔到睇完戲仲發燒,頭暈暈﹗


應該係響冷氣地方出出入入,感親~~


臨訓之前食左粒退燒藥,但都係退唔到~


於是我請左半日假,陪佢睇醫生,仲煲埋粥等佢起身有得食...........


身體可以強壯點嗎!!???


心痛你病病呀............


沒有留言:

張貼留言