2010年7月24日 星期六

失望的2002 Concert

2002年年尾杰倫第一次響香港開concert~~


身為super fans既我,當然同身邊一班朋友仆住去睇啦﹗


我地仲排隊買到第21行飛,即係280既第一行~~


呢個價錢對於當時仲係學生既我地,已經好貴ga la........


但Sammi既一個朋友,話可以幫我地買到480第2行~~


當時大家雙眼發光﹗


但又無可能一次過睇2場,於是就放左280 d 飛~~


俾錢等睇480,第2行....


但萬萬想唔到到concert開喇,我地都未有飛~~


唉﹗雖然最後羅返錢,不過一切都唔同左.......


同學心入面果團火熄左~~


而我亦都小左一班同我一齊追阿jay既朋友~~





直到2004年佢第2次黎我先有機會聽,果一次我無搭人買﹗


我揀左自己去排隊~~


都唔錯呀,買到第3行~~


其實排隊係好搞笑既,話說我地揀左我個fd樓下間tom lee,我地夜晚十一點就去排喇,諗住排到第2朝,點知個石Q唔俾,話商場Close之後我地都係要走,於是我地上左佢屋企訓,4點幾果時落樓,點知已經有一大堆人排喇﹗好唔開心.....><


之後我同排第一果個講我地之前都有排,不過俾人趕走左,我真係好鏜意,叫佢俾我搭埋佢買,點知佢真係肯.......


wow~~所以真係好好彩~~


我響xanga都有記低睇演唱會件事呀~~


12/11 第四場演唱會


 


完美的周杰倫、完美的無與倫比、完美的三人合唱


緊張左成日,終於都到八點半,正式開始﹗一聲爆炸聲把我嚇傻了﹗三幅紅布由紅館頂掉下﹗你就從中間坐在十字架寶坐從天而降﹗好特別﹗今年真係同上年唔一樣,無左上年既華衣,但你講今次主題係以歌會友,我想講你做到啦﹗氣氛很好,好到我唔知可以用咩說話去形容。我完全無諗過你會用以父之名做開頭,七里香作結﹗


當你唱我最愛的星晴時,我真係忍唔住,<愛我別走><償還><獻世>你既廣東話真你進步好多﹗吹笛同埋最拿手既鋼琴,令我進入瘋狂地帶,每次你走向我,我們都會拚命衝出,希望跟你握一次手,但實在太難啦﹗雖然在機場左手、右手都握過,但你一邊唱歌一邊握感覺一定好唔同﹗你實在太照顧我啦﹗不時望著,走向,向著我唱。雙刀” “亂舞春秋正到暈﹗而我最愛既情歌部分,當然更投入,我們不停揮動手中既吹氣棒棒,企到腳支力,伸到伸到被人打到,X高腳搞到腳抽筋,你仲要跳舞﹗雖然唔係好多但我睇到你真係好努力,好好睇﹗


到後半部分我們三個企足全程,睇到好多人企起身,大叫,真係好感動﹗我真係好鍾意拚命叫,雖然你未必會聽到,但唔重要,因為我支持你,你唱最後一首<七里香>既時候真係好好好好氣氛,雨下整夜……我唔會忘記﹗連前面坐著的人都站起來﹗晴天” “止戰之殤” “藉口……好多好多我想睇我想聽既都有出現,真係好開心﹗我更想不到你會唱雙刀周埋梯田香港的歌迷係最熱情既我會記住﹗我衝出去差唔多五次,好開心﹗超近﹗你又用你既磨打口唱,快到……雖然唔係全部都聽到,但我就係鍾意你咁﹗將軍你扮聲,超可愛﹗真的結束啦﹗你降落台既一剎那,我沒有了以前你走果時既悲傷,只有滿足﹗我真係好開心,下年我都會同你、你睇。


鍾意杰倫之後,我做左好多連我自己都唔信我會做既野,過程中我學左好多野﹗


PS:勁搞笑﹗當Concert結束既時候,我地仲揮緊手上既棒棒,突然先發現有人影緊我地三個,好樣阿﹗


沒有留言:

張貼留言