2010年7月29日 星期四

黑雨去睇戲

星期三晏晝一直都落好大雨﹗


又行雷又閃電~~


好得人驚﹗最後仲黑雨tim~~


Justin叫我check下戲院有無位可以睇戲﹗


估唔到即場都唔係太差~~


於是放左工就過左去太古﹗太古又有UA又有MCL~~


UA (Justin有coupon) MCL (佢張Card有折﹗)


所以我地都成日去睇戲~~



買左8點場,呢個時間真係好好﹗,6:30去到太古,仲可以舒舒服服食埋個晚飯~~


今次我揀左<<大戶屋>>


Justin揀左個冷面+細雞扒飯~~


哈哈,睇落好似之前食過既DON吉豚組咁呀~~


不過加埋個冷面都仲平過佢地好多﹗


咁既價錢算係好抵~~


個冷面都幾好味,夠凍同埋個汁都幾唔錯﹗


不過D雞件太薄~~


下次可以再試下其他~~



我就揀左呢排好LIKE 既滑蛋飯 (拼豬扒)


不過我呢個餐就無咩睇頭﹗


得一杯面鼓湯~~


但都好味呀﹗個汁甜甜地,感覺好幸福呀﹗wahhahahahahah~~



生意人努力工作,得到好多回赧﹗


有成5000 wellcome coupon,1000 百佳coupon 同埋10張戲飛~~


呢一切佢都會同我分享~~


抵錫~~



食完野仲夠時間行一陣﹗


佢成個細路咁要去玩具部,仲玩人地d試玩﹗又話好想買~~~


哈哈﹗幾時多左個仔我都唔知嫁~~


而我就睇中左部Wii﹗而家有埋Mario更加想買﹗


細佬,快d買啦﹗


1 則留言:

  1. 點樣可以賺取咁多coupon
    [版主回覆08/02/2010 09:50:00]哈哈...其實係佢公司獎勵佢努力工作~~

    回覆刪除