2010年7月2日 星期五

第一次同爸爸媽咪去睇戲~~

七一,原本想同屋企人去睇葉問前傳~~


因為個個都話好睇,又易明﹗


但係點知無場岩~~


1. Fully Booked


2. 場次好唔岩


之前諗住等埋細佬,不過再等我驚更加無戲岩﹗



同屋企人去睇,一定要揀港產片,唔可以太難明,無得揀之下.....


於是揀左岩岩上畫既槍王之王﹗


當我同爸爸講話去觀塘睇戲時,佢講左2間唔知咩既戲院~~


哈哈...應該執左都唔知幾耐,佢話以前佢響呢2間睇過戲﹗


感覺好搞笑呀~~


媽咪仲係第一次睇戲tim 呀﹗



講真我真係好鍾意睇戲,一年都不知會睇幾多套~~


但媽咪佢地就覺得幾十蚊一張飛,睇個幾鐘好唔抵﹗


所以我係從來未聽過佢地話去睇戲~


為左我同細佬佢地辛苦左幾十年,而家我有能力可以帶佢地去睇戲﹗


可以同佢地分享我既興趣﹗


感覺好幸福呀~~


可惜套戲麻麻﹗


期待下次一家人再去過﹗


亦都要多謝Justin陪我~~


沒有留言:

張貼留言