2010年7月10日 星期六

失望@ Cafe Habitu

買左飛星期五睇戲,放左工之後就過左去銅鑼灣食飯~~


行左好耐,Justin都未決定到食咩......仲要帶我搵一間可能執左既餐廳......=.=


又熱又辛苦﹗


不過我忍住無發火,因為佢個人仲怕熱過我~~哈哈.........


原本話食Excelsior,不過Uncle又續多一年member都唔洗咁急啦﹗


最後食左GOD隔離既Cafe Habitu~~


呢間Cafe 我記得Fione成日黎,不過佢飲野多﹗


講真今次黎食野我真係超失望~~


門口既是日Dinner Set有2 courses(頭盤+main)同3 courses(頭盤+main+甜品)﹗


Justin揀左3 courses,諗住再叫多個main course應該夠~~


頭盤可以揀salad同湯



我揀左湯﹗個樣都ok ga,係細碗左小小...........


一飲﹗咩事又hey又唔香...........=.=


可以話我係飲過既蘑姑湯最差既10大呀.....


main course可以揀鴨胸同埋素菜焗意粉﹗我地當然揀鴨胸啦﹗



我想問d鴨胸響邊呀????


呀﹗原來響上面最頂頂果幾塊﹗


比較一下同車厘茄既size就知上面d肉有幾細~~


細都唔緊要既,好味最緊要............


點知﹗鴨胸整到好似燒鵝咁......


我同Justin就唔識欣賞喇~~



另外叫左一個蘑姑飯,普通貨色,又係細到你唔信~~


不過好似要一百蚊﹗頂﹗真係做左傻仔﹗


果一下我地話一陣要去隔離食個面頂一頂肚~~



甜品未問過我地就自己上喇﹗我真係好唔鍾意﹗


咁即係有心想叫人快d走!!!????cafe唔係應該任人地住咩!!!???


呢個唔知係士多碑利咩咩...........


樣子又係好似ok﹗


粒士多碑利都幾甜,可惜下面果堆野,好難食.........=.=


食物咁我覺得咁既價錢好難令人接受~~~


飲品跟餐有一杯coffee, 而我就叫多左一杯strawberry Lemon tea



呢杯野係唯一我覺得ok,雖然佢味道都係偏淡,不過我唔太鍾意飲濃味野~~


而有另一樣野我勁憎就係,我地一到有好多台都吉既,佢話有人book左要我地坐Bar台﹗


Fine~~要我地對住個kitchen又濕又污joe既地面食野都算喇~~


Justin話好似對住垃圾桶食飯....=.=


但果張chair 真係坐得好辛苦﹗


咁岩我見到隔離果pair人,見有人走問d staff可唔可以轉台佢地話ok~~


之後我見到有其他人走,問佢地可唔可以轉佢地就話唔得有人book左﹗


到我地走,都仲有好多台係吉ga.........


呢樣野真係好難接受~~


埋單好似 $3xx,唔好味,又唔飽﹗


下次請我同請埋Justin我地都唔去呀.....


(PS: Justin話佢果杯coffee都無咩特別﹗執左佢吧啦﹗)


1 則留言:

  1. Sammi ララ サミ2010年7月12日 下午1:09

    哈哈哈....好激氣  
    [版主回覆07/12/2010 16:58:00]認住佢,下次唔好去~~

    回覆刪除