2010年7月3日 星期六

大頭蝦偷竊事件

話說上星期3,我同Justin一齊返工果時發現漏左d藥未帶﹗


於是我就叫佢俾左鎖匙我自己返屋企羅藥﹗


我返到去Uncle沖緊涼,咁我就快快手羅完就走......


Justin當晚同左班同事去食Buffet同埋唱K~~


我放工果時call佢時,佢已經食緊,仲已經唔記得左俾左條鎖匙我﹗


咁我地星期四去左睇戲ga ma.........


我果日先俾返佢﹗


點知食晚飯果時佢問我,星期3朝早返屋企羅藥果時記唔記得鎖門.....=.=


um~~我真係好大頭蝦ga.........


我真係唔太肯定到﹗


佢就同我講話果日Carmen黎果時發現度門開左﹗


一聽之下我勁擔心,Uncle仲擔心到備左案同埋叫左管理處俾CCTV佢睇~~


Justin話佢唔敢同uncle講俾左鎖匙我﹗


佢怕阿巴唔知點諗..........


到星期五,我越諗越擔心,如果uncle睇左cctv 見到我,而我地一早又無講到話我返過去﹗


我真係唔想Uncle亂諗..........


諗左應該點講之後,我地放工食埋Sushi,返到屋企見到Uncle~~


Justin掛住睇波根本上個心已經唔響度,可能連uncle姓咩都唔知...........=.=


好彩到左中場佢主動開口﹗


雖然係有點怪,不過呢件事一定要講清楚~~


原來件事仲有一部分我地唔知....


Cramen 2點幾黎過,之後走左, 3 點幾返黎果時就見到度閘開左﹗


咁即係件事唔關我事~~


果一日係真係有人想偷野...........=.=


但點解偏偏係星期3.......


其實呢件事我覺得Justin都有小小不負責任,雖然你唔想俾阿巴知道你俾左鎖匙我,不過你應該知道如果佢睇左cctv之後見到再問我地咩事,到時件事係會幾咁大.......=.=


好彩uncle佢地除左鐵閘之外仲有道堅固既木門,如果唔係.............


好彩好彩,最唔好彩係我,咩事果個人要揀星期3.................><


沒有留言:

張貼留言