2010年7月25日 星期日

演唱會商品

雖然無睇第一個演唱會,不過我就有去會場出面買野~~


真係好搞笑......





買左呢頂THE ONE既帽,到而家其實都未用過.....


而我諗之後都應該唔會用.....=.=


但又唔捨得掉左佢....


實在太多呢D野喇,可唔可以俾返阿JAY呀.....





最勁都係買左呢件風褸......


其實有3個SIZE,不過賣哂S同M喇,雖然唔岩,不過我都照買.....


哈哈,果時既自己真係好可愛呀~~





演唱會出疽幾個版本,我買左呢盒Live VCD~~





後面係有一隻阿JAY既FIGURE...........


哈哈﹗仲可以換手





買左VCD之外估唔到自己仲買埋CD...........


哈哈...CD其實都買齊,估唔到連演唱會CD都買~~


我諗我可能係想要隨碟附送既Poster....=.=





到2004演唱會,我無買好多野,不過都有買CD..........=.=


可能係為左七里香隻MV~~


佢拍既MV真係好高質嫁~~





當然唔小得DVD啦﹗ ^ ^


好想快D睇多次﹗


但好奇怪,2007既演唱會我DVD、CD咩都無買﹗果年仲係咁e問左Justin睇唔睇就算喇~~


唔通我而家真係迷上左第2個!!!???


沒有留言:

張貼留言