2010年7月26日 星期一

老夫老妻的星期日

好似好耐都無Cooking喇~~


見星期日無街去,於是我地2個都諗下有無咩可以煮﹗


Justin提議食栗子炆雞~~


哈哈,夏天食冬天食送!!!!???


不過唔緊要,我整個冬瓜湯俾大家飲,平衡返~~



於是2點就出門口,先去飲左茶~~


今次揀左去貴小小,不過有流沙包既嘉年華﹗


點知流沙包唔再出~~


同埋其他點心都感覺麻麻..........=.=


食完野當然就去買材料啦﹗


買左栗子、雞腿肉、薑、冬瓜、鹹蛋、急凍魚塊、仲有飲品一大堆~~


話就係佢提議栗子炆雞,不過煮果個都係我多..............


anyway最緊要佢食得開心﹗


如果可以再煮耐點,栗子再"lum"點,一定仲正~~



呢個冬瓜湯我加左佢屋企既2粒榣柱同一隻鹹蛋,個味已經好正~~


應該話佢屋企d榣柱係正野先可以咁好似~~


我都覺得好好味﹗



唯一仍負責既就係煎魚﹗


不過我覺得條魚太大陣雪味...........=.=


下次要用d燒汁 / 檸汁煎下佢先~~


之前煎既多春魚、鯖魚、秋刀魚都無呢個問題ga................


簡簡單單已經好開心﹗


1 則留言:

  1. 有板有眼,好正咁喎
    [版主回覆07/30/2010 10:33:00]哈哈﹗多謝~~

    回覆刪除