2010年7月9日 星期五

討厭脫皮

上星期六(3/7) 第2次去睇醫生﹗


因為遲到所以好多野都無問清楚........


其實第一隻藥我覺得都幾有成效,d粒粒位好快就好返﹗第2日就唔痛~~



第2次醫生俾左新既藥、藥膏同埋一支藥水


早午搽藥水 (講真唔係lunch響公司用呀,好大陣味嫁....所以只係朝早用)


夜晚就搽藥膏,會甩皮,不過個個人既程度都唔同﹗


so far我用左2日就開始甩喇.........


而家塊面好多位都有甩.....好恐怖呀﹗


甩果d位仲有點紅紅地........明明已經變左做印果d都好活躍.......


紅紅地....><


原本醫生話開3個星期藥我食(其中一個原因係佢下星期放10日假)


因為紅,所以唔放心一星期後 (8/7) 又睇多次﹗


不過因為我事前去左interview


(再次多謝Emily介紹,雖然我夾唔到你阿head,不過都好開心你記得我想轉工﹗)


make up左....所以醫生根本都睇唔到咩情況﹗感覺自己好死蠢呀......


Sai時間搭車去、Sai錢...........=.=


唔緊要啦﹗買左個安心都好﹗


下次應該月尾先會再去佢度睇~~


可唔可以快d甩甩甩呀........


好醜樣呀﹗


我決定呢排唔出街,只係同Justin算喇﹗因為我最唔介意俾佢見到我好醜好醜既一面﹗


(PS: 我問返清楚原來第一隻藥膏有類固醇,所以搽一搽好快有效,不過醫生話唔應該長時間搽﹗而而家食緊既係抗生素,希望我D油脂分泌會快D平衡返,唔洗再食藥﹗)


不過我唔多鍾意呢個醫生,佢咩病人都係俾呢幾隻藥(我有個朋友好嚴重睇佢都同我食同一種藥﹗)


我開頭覺得自己唔多嚴重嫁...............而家咁唔睇落去都唔得啦﹗


沒有留言:

張貼留言