2010年7月29日 星期四

叛諜狂花 (Salt)

食完大戶屋之後就去左UA睇戲,果D爆谷Coupon真係幫我地慳唔小﹗


仲可以用到9月尾﹗哈哈...抵


多謝Kenny提供咁多張俾我﹗


講返套戲,其實睇之前都睇過影評,大家都覺得唔錯﹗


哈哈﹗睇完,我都感覺幾好呀﹗節奏好快~~



戲入面安祖連娜因為要掩飾身份都有幾個唔同造型~~


不過無一個我覺得係靚﹗


哈哈,有d仲覺得好ugly~~


雖然我都知呢套係特務片,不過我都想睇下佢既sexy一面..........


Justin話佢個嘴好sexy..........=.=



成套戲都圍繞住"Salt"一個美國CIA,原來同一時間佢都係俄國特務~~


仲要係一個俄國恐怖組織特務~~


佢細細個就響俄國俾人訓練之後再被安排到美國生活﹗


哈哈,不過我同Justin都疑惑,點先保證到個小朋友仲記掛住響俄國既一切!!!???


anyway salt已經係一個變節左既特務喇~~



有幾場打鬥我都覺得拍得唔錯﹗


高速公路啦、教堂、白宮都好好~~


睇得出安祖連娜身手仲係好好﹗係個樣老左好多﹗


其實明眼人一睇就知道佢做既呢一切都係因為佢老公..........


以前我總覺得d恐怖份子係因為俾人洗左腦,佢地完全未過過好既生活﹗所以可能為左小小錢 / 俾人灌輸既錯誤觀念,而去進行自殺式襲擊~~


我很討厭那些思想太偏激的人,因為佢地睇唔到個世界其實好靚,好多野值得欣賞~~


世界和平真係好唔容易﹗


以下呢3個造型都好唔掂呀~~~



沒有留言:

張貼留言