2010年7月21日 星期三

與周杰倫的第一次

9月阿Jay就會再黎香港開演唱會喇~~


呢幾日我異常咁興奮.....


仲搵返好多以前既野﹗


好想,真係好想寫返低我由2001年到2010年呢9年同佢之間既點滴~~


當然呢一切都係源自2001年,我第一次同佢見面.............





當日應該係2000年12月7日,因為同一日我當時最好既朋友生日﹗


我從報紙知道,阿Jay會去將軍澳(應該係東港城﹗) 出席東華慈善show~~


於是約埋2個同學3點幾就入去等喇,當時應該大家都係第一次入將軍澳......


我諗住睇埋阿Jay就返去同個朋友慶祝生日﹗





等等下大會仲安排我地坐入去﹗


點知等下一個鐘,等下又一個鐘......=.=


到差唔多8點阿Jay先出黎﹗


其實我係又擔心,又開心~~


擔心 - 係因為知道朋友等緊我,佢等緊我返去開生日會,而個生日會得她Daddy、媽咪、另外一個女仔同我.........(其實可以想像到我地係幾好朋友﹗)


開心 - 我真係可以好近見到阿JAY~~


對當時既我黎講,呢個機會好難得........


同埋當時仲係細,唔識得分輕重﹗




我記得佢當時應該係唱左"開不了口"﹗不過只係有一個大概既記憶~~

阿JAY當時仲係好純品樣,傻傻仔仔~~


同而家其實都唔同左好多喇~~


我都唔知點解自己會鍾意佢咁耐﹗


可能都關自始之後,我朋友嬲左我...........


當晚我差唔多12點先到佢屋企,雖然都如常地食蛋糕~~


不過我知道我地唔會再好似以前咁喇............


但我完全明白點解佢會咁......怪只可以怪自己﹗


雖然件事都過左咁耐,不過如果我諗返,都會有唔開心~~


哈哈﹗我仲搵到張果時我同D同學一齊既合照....


wow~~10年前既照片大公開﹗





唔知你認唔認到邊個係我呢!!!!???


PS: D相應該係仲用菲林機嫁﹗真係超經典~~


沒有留言:

張貼留言