2010年7月4日 星期日

第一次同宇珊睇世界盃

星期五晚原來想買送返屋企煮飯,不過Justin成七點半先到灣仔﹗


咁都係響街食完之後安安心心返屋企睇波算喇~~


星期六佢要去飲,我就去睇醫生﹗


點知晏左出門口,應該要6點先到到,醫生張card上面寫住收6點,點知我打去,姑娘話5:45之後醫生就會走左ga喇~~


其實真係好山長水遠入去沙田...........


之後好彩Justin響度,佢幫我叫左醫生聽之後,叫佢一定要等我,等到6點.........


好彩醫生都答應左..........


哈哈...Justin問我點解唔爭取,咩都係人地講左就聽,佢話我有時太軟弱.....=.=


算啦﹗我有個硬淨既男朋友咪得lor~~哈哈哈.........


之後佢就去飲,我就同宇珊去左旺角食飯~~


揀左我未食過既<<笑笑>>


感覺同和民都好似,應該係同一集團~~


2個人叫左2杯野飲,一個冷面、一個沙律、一個Pizza、一個串燒盛....



我好鍾意個沙律呀,不過多汁左小小,個Pizza都ok~~


但係個串燒盛就........=.=


又乾又硬又唔好味﹗


個冷面都普通~~


食飽飽之後都有諗去邊睇波,點知K滿哂,去到太子酒吧又係勁爆﹗


再唔係就係300任飲﹗


其實我係唔飲嫁,我有酒精敏感,係諗住黎飲小小Cocktail,同埋感染下氣氛.........


咁既情況,於是我2個就即搭的士返屋企,最後都遲左成半個鐘﹗


岩岩到宇珊屋企,Justin就打俾我,話佢都到左太子酒吧......=.=


不過佢會飲ga ma,所以分開玩都不失為一件好事﹗


最後德國好厲害地贏左4:0,估唔到uncle最支持既阿根廷連一粒波都入唔到~~


不過德國真係好勁,no matter防守 / 進供


人又跑得快~~


好彩德國都有一個車路士球員 - 波歷克


見到佢好開心呀,下季車路士唔再同佢續約喇........


希望佢都有好發展啦﹗


PS: Justin佢地好早就走左,飲到一半都唔知有無,其實對新人好慘,咁岩係世界大戰,而班朋友又好鍾情足球....=.=


我諗Justin一定一邊飲一邊睇錶....好心急想知道踢成點﹗


所以我同佢講我地唔可以4年之後結婚,唔係會無人黎飲ga...........hahahahhaha~~


沒有留言:

張貼留言