2010年7月20日 星期二

終於都有街去

原本諗住放工就返屋企食飯~~


不過咁岩女朋友約我﹗而我都覺得自己真係好耐無去街喇.....


雖然呢排都唔多想見人,因為面仔仲未好返﹗


um~~但係女朋友約到,好難得嫁﹗go go go~~



哈哈...原來女朋友響Marc Jacob睇中左個袋﹗


都 $3xxx,佢想我幫下眼 ^ ^


講真個款都幾好,不過咁貴就唔係好捨得~~


哈哈﹗佢話再諗諗,不過個心應該都已經諗定係買ga喇.....


之後我諗住去isquare買定星期3既飛睇toy story 3~~


點知,勁多人﹗


算﹗或者星期六日再睇~~



i square其實無咩野行﹗於是就去食飯~~


第一次食山頭火,感覺不過不失﹗


面同飯,唔會出色到話下次都想返黎食~~


我的波波隻同埋鼓油味拉面﹗



女朋友的蟹肉飯同鼓油味拉面~~


個蛋睇相明明係唐心,點知.............


以為個飯係滑蛋,點知...........


好彩,我地2個都覺得個拉面ok~~


之後行左陣街,次次都好多野講ga....講唔停~~


感覺到女朋友原來都好care我既意見﹗


Love you~~


女朋友想幫我影相,不過我唔肯,佢仲同我講" 唔係呀,塊面都無咩事﹗"


哈哈﹗咁識tum我﹗真係好~~


沒有留言:

張貼留言