2010年7月19日 星期一

仍然病病中

Justin到今日都仲未好返呀.........


所以平時星期五六日既活動都取消哂~~


佢星期五、六、日都留左響屋企休息......


我都好乖咁陪響佢身邊,照顧住﹗


(不過星期日要返工﹗陪唔到佢lu~~)


星期六晚我地去左上面個商場買外賣~~


當時咁岩落好大雨.......


哈哈...佢猛話全日都好天,咩事佢一出街就落雨﹗


但我就覺得我地好好彩,出門口前落雨,唔係仲大件事~~


我地仲見到我最驚既"brown青蛙"..........


好核突呀﹗


Justin仲好衰咁嚇我,我話左佢2句之後就乖乖地拖返住我喇~~


有時佢真係好小朋友....


雖然我知道自己響佢身邊,其實都幫唔到佢舒緩病情﹗


不過我可以提下佢飲水、準時食藥....


我見到佢感覺都安心,佢感覺點......???應該都開心有我照顧掛~~


聽到佢猛話喉嚨痛、呢度痛、果度痛﹗其實我都好心痛........


希望佢快d好返﹗我地又可以一齊出去行街、食飯、睇戲﹗


開開心心﹗


其實講真照顧佢咁耐,我都有小小頭暈、頭痛﹗


星期日返左5個鐘Expo 都覺得好辛苦~~


真係慘呀~~


我地2個可以身體好d嗎!!!???


沒有留言:

張貼留言