2010年7月7日 星期三

程班長台灣牛肉麵


Justin好鍾意食牛肉面.........


是日同左佢去試銅鑼灣一間唔知新唔新既程班長台灣牛肉麵~~


佢叫左一碗牛肉牛筋面,湯味無易牙妙手咁濃....


不過牛肉同筋都可以接受~~


哈哈...不過唔知係咪呢種面好飽肚,所以我見好多人都食唔曬~~



我係唔食牛嫁,於是叫左碗雲吞........


哈哈...味道太salty, 皮好厚..........=.=


下次都係去返易牙妙手啦﹗



(床上既Woody去左邊呀!!!!????)


之後佢就過左去長沙灣踢波,我原本想返屋企ga........


不過佢又話好想同我睇波,如果我一來一回會浪費好多時間


於是自己響銅鑼灣行街~


原本都有野想買ga........Jay's new album (係wo...咁耐都未買,我諗我無再好似以前咁鍾情喇)


仲有foundation, 新衫.........


不過行行下太夜closed~~


唔緊要遲下再買...



原來落左黎呀﹗


仲可以攬住佢影相,好正呀﹗遲d要叫埋BBB黎先﹗ ^ ^


荷蘭對烏拉圭都幾精彩﹗


雙方都互有攻守,希望之後既賽事都會一樣精彩啦~~


英超又就開羅喇~~期待~~


沒有留言:

張貼留言