2010年8月1日 星期日

自取外賣Pizza

星期五放工Justin好想食Pizza~~


於是我地就去左響時代附近既Pizza Box......


而家外賣自取無論Pizza同小食都有半價﹗超抵


(哈哈...可能以前都有,不過我地岩岩先知ga ja~~)



我地order左個Half & Half 大Pizza同埋BBQ Wings~~


(半價之後都係 $9x)


哈哈,估唔到會見住佢地做野﹗


附近有間Quicksilver,可以邊等邊行陣~~



我地一向都鍾意Pizza Box more than Pizza Hut~~


覺得Pizza Hut太乾﹗


不過外賣自取唔太好就係大熱天時要justin羅住大大個Pizza,成個身濕哂去等車﹗


下次都係響屋企等人地送黎好喇﹗哈哈哈哈~~~


2 則留言:

  1. 屋企附近都有pizza box..外賣自取真係好抵..加上又係vip..仲送2罐汽水..食落都覺得好過pizza hut
    [版主回覆08/04/2010 16:18:00]咁仲抵wo~~我想問點做vip ga??

    回覆刪除
  2. 因為已經做左vip成6,7年,,唔需要年年續,所以都唔記得點做vip囉..!!

    回覆刪除