2010年8月5日 星期四

唐山大地震 (Aftershock)

我睇過好多廣告話睇<<唐山大地震>>會由頭喊到落尾~~


其實我都好驚自己會勁喊﹗哈哈.....


同住女朋友、Justin同Eugene,4人行﹗點知睇完我居然無喊...........



如果要數全劇最感動我的地方,應該是2姐弟被埋在瓦礫下,媽媽要2選1那一段~~


可能我自己都好鍾意小朋友,覺得佢地好得意﹗



要做出一個這樣的決揀真的不容易...........


媽媽真係做得好好﹗我最欣賞佢~~


地震之後一切都平靜下來,只剩下兒子同媽媽雙依為命﹗


Justin覺得一切都太平淡,睇唔出在地震之後的後遺症~~


不能感動他~~


我覺得係因為Eugene成日都想同佢傾計~~


嘈嘈地,同埋一開始Justin就覺得地震畫面好假﹗


試問咁又點投入呢!!!!????



我覺得妹妹無論小時候定係已經長大了的張靜初也演得很好~~


被遺棄的感覺一定好差...........



受了傷的心靈其實不容易痊癒,要面對亦不簡單~~


唯有"愛",慢慢會令傷口癒合..........



我覺得套戲探討好多一家人既感情,唔一定親生先係一家人﹗


只要心入面愛對方便是一家人了 ^ ^


媽媽說:"沒了﹗才知道甚麼叫做沒了............"


很慶幸自己並不是甚麼也沒有了才覺醒﹗


我真係好愛我自己屋企人~~


1 則留言:

  1. 呢套戲我都有興趣睇,是否全部對白用普通話﹖
    [版主回覆08/09/2010 11:14:00]係呀~~

    回覆刪除