2010年8月25日 星期三

Fanny之前介紹左一間銅鑼灣既日本野俾我﹗


佢話又抵食又好味~~


上星期五放左工就叫埋Justin一齊去試試~~



其實佢有點似大戶屋,都係一個個定食~~


但話係好正中日本又唔係.........


是日Justin揀左曼魚


哈哈﹗真係好大桶.........=.=



除左果桶飯,仲有刺身、前菜、湯、蒸蛋、同埋一壺清湯可以泡飯~~


講真呢set野好似 $10x 都真係幾抵~~


佢個前菜唔好味(鹹嫁),d刺身麻麻(熱ga.....)


湯就ok,我鍾意果d clam,好味~~


蒸蛋都鍾意呀~~


不過最鍾意都係個飯﹗哈哈....好好味~~



大食仔真係食得哂嫁~~


密密食~~



至於我就大貪小小,食飯又食面~~


不過有一半分左俾Justin~~


當然我都有偷食佢果d啦﹗



個飯都好味呀~~


面就麻麻,我覺得冷面個汁真係好難搵到一間係好好味~~


都有前菜、蒸蛋同埋湯~~


哈哈﹗不過感覺大戶屋多款小小﹗


下次可以再試其他~~


沒有留言:

張貼留言