2010年8月9日 星期一

預祝iwin生日@土間火


第一次去呢度食野~~


2個傻人早到左,行完Miu Miu之後就先上去~~

(Christmas 我要買份大禮俾自己 ^ ^)


我好耐無影相喇~~

面仔仍然康復中~~



環境都幾好,不過...............

大家都好似唔多like除鞋~~



嘩....Shirley仍然係咁有突破~~~



我諗住叫蘇菲同Eugene坐,點知Justin又隔開左佢地.....=.=


唔緊要﹗陪我都一樣~~



Iwin Happy Birthday呀~~



Iwin's Boyfriend 阿Wing~~



YEAH~~食野~~



個個都話呢個飯好靚~~

好似個Cake呀~~



勁多Cheese~~

我覺得都幾好味嫁~~


Pizza就麻麻~~



salad~~

個汁好好味~~~~



海鮮脆脆面~~

呢個麻麻~~~


鐵板豬肉~~


炸雞~~



串燒~~

雞亦好好味~~



好好味呀~~下次我都想試下整~~~



食下野,影下相~~~



對面~~~



total 9個人.........


wow~大堆頭~~


唉~~影左3張都係唔清........=.=



我地5個~~~



甜品時間~~



呢個都幾好味嫁~~


唔知點解呢排都好鍾意green tea味~~



希望呢餐飯無悶親大竹啦﹗


沒有留言:

張貼留言