2010年8月26日 星期四

再開始護膚

自從睇左醫生之後我都無再好好打理自己既皮膚.........


朝早只係簡單咁洗完面用一用爽膚水,醫生果隻藥水仲有防曬~~


到左夜晚仲簡單,洗完面用完爽膚水就用醫生既藥膏~~


可能而家適應左好多﹗


脫皮既情況好左好多,只係每次轉新藥膏先會甩多小小~~


感覺自己面仔真係好返好多﹗


d印都慢慢開始淡~~


於是我心思思又去左shopping.........



仲一口氣買左咁多野~~


前左: 大眼仔 前右: Lip Glose


後左: 補濕Gel  後中: 洗面  後右: Toner 



因為睇到有個節目推介Biotherm既補濕Gel,於是想試下﹗


原本想買粉紅色果隻,不過BA話唔岩我於是買左新出呢隻﹗


哈哈﹗其他果4樣都係俾人說說下買左..........=.=


隻補濕Gel真係好舒服,搽左之後塊面涼涼地~~


不過個洗面同Toner好似唔多夾我﹗


洗完會甩皮皮..........><


so 呢d都會等遲d好返先用,希望無事啦﹗



哈哈﹗呢支大眼仔我想試好耐ga喇~~


雖然係tester,不過已經好夠﹗用幾日睇下有無效先........


不過我好懶唔係日日用﹗


Keep it up~~~


沒有留言:

張貼留言