2010年8月18日 星期三

潛行凶間 (Inception)


呢排d活動都好多,但就無咩時間去睇戲~~


終於搵到星期二果晚可以去睇Inception喇..........


哈哈﹗好似遲左好多tim~~不過唔緊要好戲,幾時睇都好﹗


不過未講套戲之前,我想話下太古MCL﹗


可能平時睇時間短,坐一陣唔會感覺好辛苦.........


點知今次坐2個半鐘﹗我真係Feel到頸痛,個幕勁高,張chair又唔舒服.........=.=


如果唔係UA無位,一定唔會再揀呢度~~


同埋而家Broadway, UA, AMC等等既戲院送緊3D眼鏡,想環保一人一副,但MCL仲係回收D眼鏡去洗...........=.=


好﹗講返呢套好戲先~~



故事係話Leonado,可以透過夢進入target既潛意識,偷取機密資料.........


但正正因為呢樣野,而令佢成為通緝犯,有家歸不得,於是佢要為一位有勢力人士的對手進行潛植意念﹗


呢個idea真係好厲害呀﹗首先夢呢樣野真係可以有無限發揮空間~~


而佢地一層層咁將個意念植入去,真係好精彩﹗


自從不赦島開始,我又再愛上Leonado,估唔到佢今套戲更出色.........



我成日都會發夢,但好小會感覺夢境入面既世界真實~~~


同埋其實好多時都控制唔到,夢境入面既內容,或者到了有一日我地可以控制 "夢",我地對呢套戲會有更深的體會~~


Inception同不赦島的ending都有相似地方﹗遵演並不希望由佢話我俾我地知到底,是真還是假~~



除左inception呢個idea新之外,我覺得描寫leonda同佢老婆果一段都好好~~


當你緊緊握住拳頭,你只會得到拳頭入面那小小的東西,但當係放開手掌,你會得到全世界~~


沒有留言:

張貼留言