2010年8月29日 星期日

城市足跡館


我地既策略係見到多人排 / 條隊唔多move既館唔去﹗


是日都幾多人,可樂館要排成4個半鐘﹗Crazy~~


行行下見到城市足跡館,雖然好多人不過見佢move得好快﹗於是我地都照排~~



估唔到15分鐘就入到喇~~nice~~



先係睇d好舊既璧畫﹗其實係發寶膠整出黎ga...=.=



都唔知呢d展品真定假~~


有一個古城係點發展出黎既模型~~



之後就有d其他display~~



上二樓,係木馬"圖"城記



其實我都唔知成個館有咩relate,我知係講城市發展,不過一時中一時西,中國既城市發展好似未講完就見到d西方野喇~~


三樓

其實d館咁大,根本上就唔知影咩....=.=




有好多呢d屋既模型,有d真係好靚嫁﹗不過唔俾影相~~



wow~~呢度好靚呀﹗有機會一定會去﹗ ^ ^



呢個館足足睇左40分鐘....=.=


佢真係好大,入面睇既野有d都幾特別~~


我俾3.5粒星


1 則留言:

  1. 這兩個館我沒有機會去,不過看了相片都略知一二,多謝分享
    [版主回覆09/27/2010 22:30:00]哈哈﹗其實都唔係分享到幾多.....因為展館太大,展品太多~~

    回覆刪除