2010年8月12日 星期四

生日快樂 - Buffet篇

8月11日正日

我一早就訂左合和中心62樓旋轉餐廳食Buffet~~

雖然好多人都話食物麻麻,不過旋轉餐廳全港得一間,咁特別﹗當然係特別日子先黎食啦﹗



先做自由行,搭觀光lift~~


個景其實都幾好嫁~~


好多人話我地似樣﹗哈哈~~


其實邊度似!!???



因為未夠鐘,於是我地上完又落~~



Yeah~~Buffet 由6:30 食到10點﹗估唔到我地真係可以食到咁耐~~


仲係日頭~~



一坐低向住山,我就同Justin講: "搞錯呀﹗對住山景,咁咪望唔到維港lor"

佢好冷靜咁話:"會轉過去ga ma........"

哈哈﹗我唔記得左呢間係旋轉餐廳~~



呢張算係幾清ga喇~~



開始食野~~

不過我個相機唔係有好多電,於是我影左小小野食ja~~

頭盤都ok多款,我地試左 - 煙3文魚、煙x魚、蟹腳、魚生、龍蝦仔........



如果你問我好唔好味,我可以話唔係特別好味﹗睇下你同咩對比,同酒店!!???無得比啦﹗

講真呢度真係食環境~~

最緊要係同邊個食jei~~

 


 

開始入黑喇~~

 


 

影出黎已經好暗,因為呢間野真係暗....=.=

 


 

不過個環境真係好好呀~~~

 


 

佢同我講話我比佢更浪漫~~

 

正一傻瓜,只要大家開心,無分邊個對邊個好d,邊個浪漫d wo~~

 


 

熱食試左 - 羊扒、雞、鴨、翠螺、蟹蓋、蝦、魚、牛 (2個人每樣試一件﹗)

 


 

甜品試左 - cheese cake、楊枝金撈、士多碑利、jelly~~

仲有一人一個雪糕﹗

 

其實麻麻~~

 


 

食食下,影影下相,不知不覺已經10點lu~~

 


 

送上第5份禮物~~

 



因為佢成日都話自己多黑頭,見到劉心悠個廣告話好想試,我記住左,買左俾佢.....正一貪靚豬~~

 


 

又再搭觀光lift落去﹗

我響合和返工ga........而家朝朝都可以諗返同佢行過既呢段路.....^ ^

 

仲有第6同7份禮物未俾.....

星期五見到我會俾一份、星期六去Disney會再有一份~~

能夠得到你一句" 原來幸福唔單只可以形容係女人身上嘅" 咩都抵啦﹗

1 則留言:

  1. 小車, 我是小車2010年8月12日 下午4:51

    [佢好冷靜咁話:"會轉過去ga ma........"] 我笑死左
    [版主回覆08/13/2010 10:09:00]佢成日都係咁冷靜~~

    回覆刪除