2010年8月16日 星期一

2, 3, 4眼仔一齊去迪士尼

星期六同Justin 仲有3眼仔去左迪士尼~~


今次係我第4次去﹗Justin就第一次﹗



全日感覺都好開心﹗



我地無帶壞蛋3眼仔,只係帶住其他2隻去迪士尼~~

(其實係因為佢特別重.....)


同3眼仔食完早餐之後就出發喇~~


Yeah~~轉迪士尼線喇~~

要緊握扶手呀~~



大朋友要照顧同行之小童~~



搭車都咁開心﹗真係傻仔呀~~



到喇到喇~~




我地張入場卷好靚呀﹗連外國Disney都可以用ga~~



入左門口喇~~~

已經12點半~~勁曬~~



是日影左好多靚相呀 ^ ^



個爪呀~~哈哈哈哈哈哈~~~



影左陣相已經可以睇Parade,我地位置好好﹗又唔會太易濕身,又清楚~~


哈哈...傻佬~~~




wow~~好鍾意呢架呀~~心心~~





我覺得呢個Parade精彩過之前果個,大家都好enjoy,花車又勁靚﹗

不過我部相機都俾人射濕左~~~



好summer既感覺呀~~



有人個身濕左~~

不過呢張相好靚﹗love it~~





之後見個4D影院就開於是即刻睇﹗估唔到勁小人﹗好快就開始喇~~~



3眼仔戴唔到我地D眼鏡﹗佢無得睇呀﹗

Justin都話呢個4D好靚﹗每次黎就算好多人我都會睇﹗因為真係好好睇﹗ ^ ^




哈哈...個城堡得一半既~~



之後去左玩SPACE MOUTAIN﹗又係唔洗排,5分鐘就玩得﹗我個樣勁痛苦lor~~不過佢就好Enjoy~~

仲記得響東京玩完之後我忍唔住喊.......=.=

不過呢個真係唔係好驚~~



頂帽好得意呀~~



好可愛呀~~




咁熱當然要食支雪條啦﹗好爽呀﹗



之後去左玩森林河流之旅~~呢個排得最耐,差唔多半個鐘~~

(太熱要夾起個頭....=.=)



有得坐船好似好開心咁wo~~



呢張好搞笑~~~



 

下篇再續~~


沒有留言:

張貼留言