2010年8月16日 星期一

2, 3, 4眼仔一齊去迪士尼 Part II


遊完船河,諗住去睇Golden Micky,咁岩見到小人排隊影相﹗於是搵左跳跳虎影~~




 


 

可惜又遲左小小去到Golden Mickey,於是又去返Adventure land果邊睇獅子王個show~~




(如果心水清應該知道當日我地係行黎行去,又行黎行去......=.=)

 


 

仍然good show

 

好入神wo~~~

 


 

之後經過小小世界,點知又係唔洗排就有得玩,當然玩左先啦﹗

 


 

Yeah~~出發~~

 


 


 

美國仔和美國自由神像~~

 


 

隻熊貓好得人驚wo~~嚇親3眼仔~~

 


 

好一家人呀.....><

 


 

之後去羅巴斯既fast pass~~

 


 

玩winnie the poon先~~

因為羅左fast pass又係好快就可以玩到喇~~

 


 


 

呢張相係我黎咁多次Disney影得最好既一張﹗如果唔係Justin V 唔切仲靚呀~~

 


 

影完諗住3去同巴斯影相~~

點知佢走左,不過巴斯個GAME突然又好小人﹗好野﹗

 


 


 

影影下相有人好不滿~~

 


 

many many 3 眼仔~~

 


 


 

發現個爪~~

 


 


 


 

細路到你呀~~

 


 

係時候食野喇~~


D人見到我地隻3眼仔,俾左D貼紙我~~

 


 

好肚餓咁wo~~

快快手食,諗住睇最last一場Golden Mickey﹗點知勁多人Full左﹗唔緊要啦﹗下次多個再黎既原因~~

 


 

其實都無咩再特別想玩~~

於是連小飛象都玩~~

 


 

仲玩埋旋轉木馬~~

 

好靚呀~~

5分鐘都唔洗就有得入~~

 


 

我真係玩得好開心~~

 


 

佢都應該係~~

 


 


之後去行下d shop,好靚~~

大概8:30就開始等睇煙花~~

 


 

佢話想買個巴斯黎襯返d3眼仔~~

 


 

but i like woody more~~

 


 

仲睇中左件衫~~

 


 

每次我都會睇2煙花先走~~

因為呢個句號好完美 ^ ^

 


 


 


 


1 則留言:

  1. 我勁鐘意睇Golden Mickey! 我記得我第2定第3次去, 睇左2次呀!!!
    d煙花影得好靚!!
    [版主回覆08/19/2010 10:23:00]哈哈﹗我覺得disney果3個show都好精彩呀﹗不過今次睇唔到下次有個籍口再去...^ ^

    回覆刪除