2010年8月13日 星期五

從認識....到現在......











認識你應該由2005年8月既一個泰國之旅講起﹗


唔經唔覺原來已經5年喇,當日我同住Celia、你同住Eugene,各自各參加左去泰國既五天團~~


哈哈,我記得當時我地個團唔係一pair pair就係一家人﹗


得我地係2個女仔,你地係2個男仔﹗當時既你個樣仲係好細個


(講真果時覺得你都幾醜樣ga....我諗你都有同一諗法)


好快我地就同一對情侶仲有一個女仔熟左,果幾日我地7個一齊玩~~


哈哈﹗當日其實係我第一次去旅行,我好開心識到新朋友,好開心去到一個新地方﹗


好快5日之旅完結喇......


返左黎之後我地幾個都約過出黎一次,之後響你返去英國讀書之前我地2個人都單獨去過街~~




 

當日你俾左一個玻璃樽我,入面放左26朵你親手摺既玫瑰花﹗

你仲同我講,要等你返黎話我知呢26朵玫瑰既含意~~


(其實到而家你都無認真咁答過我係咩意思.....我唔會信你之前果d解釋ga.....)


你去左英國之後我地都有打電話、sms、email對方﹗


(不過其實我唔知道你響英國果邊到底係點﹗)


我地交換下對方既生活近況、學業、節日祝福......




 

Christmas同生日,你仲寄左禮物俾我﹗講真我真係好suprise~~

我最記得有一晚你同我講" I need You......"






 

果一刻我好開心,我知道自己原來已經鍾意左你lu~~

2006年年尾你終於都畢業返黎喇﹗


不過一切都好似重新開始咁,我地再由朋友慢慢認識~~


大家差唔多時間搵到工,你差唔多每一日都會打俾我......


我開始習慣左每一日同你傾電話,聽到你把聲﹗


朋友關係keep左差唔多半年﹗直到一次你主動叫我陪你去2日Poon Yu~~


果2日你好照顧我﹗


之後我地就一齊左喇﹗已經3年幾喇~~


呢3年幾我真係好開心﹗講真開頭果時我都好無信心......


因為你record唔好,好多人都叫我小心﹗


但我估唔到你越黎越愛錫我,重視我,緊張我.....


係咪我既真情打動左你呢!!!????


你帶我去韓國、日本、沙巴、台灣、菲律賓......


世界咁大,我地一定仲有排玩呀~~


我唔知道未來既日子係點﹗不過呢一刻既我覺得好幸福,好快樂﹗


我會好好珍惜屬於我地2個既美好時光~~


我真係好愛好愛你~~





 

我相信將來我地仍然會如此幸福﹗

沒有留言:

張貼留言