2010年8月11日 星期三

2人幸福的足光晚餐

今日係Justin既生日,Happy Birthday ar~~


希望佢日日都開開心心,我地2個永遠都係咁幸福﹗


今晚會去旋轉餐廳食Buffet~~


我地年年都會前一晚一齊切蛋糕﹗



今年我仲整左個足光晚餐俾佢~~佢好似好滿意咁呀~~


點解唔係燭光???


因為我買唔到lark燭同埋用lark燭應該會唔夠光食.........


於是整個足光晚餐啦﹗



我想早小小可以返到屋企煮飯,於是早左一個鐘收工,5點就趕過去尖咀,行行行,終於都到Royal Garden Hotel羅左之前訂定既蛋糕喇~~


間shop都幾多款cake ga~~


有d仲好靚,玫瑰!!!????



之後又搭返工返灣仔,響Taste搜集材料~~


我一早就響網上面搵左d 食譜,原本想整沙律,不過無新鮮生菜﹗


好彩﹗牛扒、天使面同湯既材料都順利買齊﹗


(就咁買小小野﹗已經 $300....=.=)



我先醃左個牛扒先~~


(呢個其實係copy通少個食譜ga....下次再整埋個汁,我諗Justin一定食得更開心﹗)



個香草同黑椒都係正野,個扒我就幾鍾意喇~~


香草好香~~



件扒我地每邊煎左1鐘,之後搵錫紙包住5分鐘~~


哈哈﹗可惜太生,之後又煎多次﹗


但都好夠半生熟~~



原本想自己整埋個湯,可惜時間真係好小﹗唯有留返下一次啦﹗



但呢個罐頭湯都好好好好飲ga~~


加上小小香草個樣加左10分﹗^ ^



個意粉其實仲容易,加小小蘑姑湯就已經得喇﹗



先用salt, 胡椒醃一醃個大帶子,煮杰左個汁之後林響天使面上面~~


我覺得自己個汁煮得杰左小小,搞到乾左d....


下次再努力過先~~



Yeah~~大功告成~~


真係好好味 ^ ^


Justin唔肯乖乖等食,點都要幫手﹗真係好呀﹗


I Love You~~



當然仲有果個cake啦﹗好靚呀﹗


Uncle 同 Auntie 都話好好味~~


沒有留言:

張貼留言