2010年8月28日 星期六

四人組合再會Dicken

原本出發前唔應該去街,同埋呢幾日心情都係keep住差~~


訓又訓唔好,個人都好支力,但係我同宇宇真係好耐無見喇.............


佢岩岩去完西班牙同星加波返黎我都好想去上海前meet一meet佢~~


原本話去食放題,不過又就唔到時間同無位.....


於是都係揀返Dicken's Bar~~


哈哈﹗同上次同一個組合........



因為我地想share黎食,叫左好多平時我地2個人唔會叫既食物~~



個Pizza唔錯呀﹗又大個﹗



千層面,激多cheese~~不過味道一般﹗


估唔到Carmen有樣野整得好食過Dicken....=.=



當然要介紹宇宇佢地食羊架啦﹗


佢都話好好味呀~~



之後Eugene黎埋,於是我地就order多個豬手﹗


今次呢個唔係Creaspy~~


而係tender,個味都ok~~係2種完全不同食法~~



傾左一陣我地行左去玩飛標﹗今次係我第一次玩~~


佢地都玩得好叻呀........


宇宇同Eugene比賽中~~



唔知宇宇係咪第一次玩,不過佢都有姿勢有實際ga.......



差唔多中到紅心~~


勁呀~~~



而我,試左好多次都係連個杷都中唔到....=.=


但估唔到果個位有人mark住 100分........><



至於BB,佢玩左一陣就要返埋位幫我地看袋喇~~


哈哈﹗唔知佢玩得叻唔叻﹗


下次我地2個人果時再玩先~~



J = Justin , E = Eugene


唔知玩左幾多鋪先有300分呢.............


不過仍然支力支力中...............


沒有留言:

張貼留言