2010年8月29日 星期日

上海世博行 - 出發篇

我係時候要響返新工之前追返上海既blog喇~~


之後希望我唔會再咁多時間spend響blog同 fb 度﹗


係嫁﹗其實我鍾意忙小小,多過完全無野做~~


Back to 28 August 2010 (原來都差不多一個月前喇﹗)



我響之前既準備篇已經提過有3個方法去深圳機場....


最後我揀左坐皇崗大巴再轉的士,因為果d大巴成日坐,時間上易就d....


6:30 已經響前往深圳的直通車上~~

3眼仔第一次去旅行好似好開心咁呀~~


7:30 由皇崗轉車到寶安機場~~

響皇崗原來一出就有巴士直到機場,簡單又方便~~


大約30分鐘,票價 RMB$60﹗



8:00 準時到~~

比我預期時間差唔多﹗SO GOOD~~



大家樂早餐~~

好彩有食,因為機上既野食好難食...=.=



上機喇~~YEAH~~3眼飛機初體驗~~



估唔到架機咁full~~差唔多9成滿....=.=



好快1個鐘50分鐘就到上海喇~~

好多海寶呀~~



12:30 終於都搞掂哂可以搭車返酒店喇~~

交通card真係好方便呀~~



去到酒店的大世界站之後諗住先去醫肚~~



第一餐我地揀左好抵食既小紹興~~



呢碟雞+碗粥+可樂 = RMB $4x.....

平就好平,但味道一般...=.=



不過估唔到之後果幾日食既野仲差....><



之後又去旅遊書上介紹既一間面包鋪買左d面包同飲哈~~



哈哈﹗都ok好飲呀﹗



酒店間房我覺得都幾細﹗不過Justin就好滿意~~~

哈哈﹗因為佢location真係超好﹗一轉就到mtr~~



休息左一陣就同3眼仔一齊出發去世博喇~~


Yeah~~gogogo~~


沒有留言:

張貼留言