2010年8月11日 星期三

生日快樂 - 禮物篇

其實我一直都好想買隻新錶俾Justin~~


其一,因為佢果隻都戴左好多年﹗(不過我知佢好鍾意....)


其二,可以送既其實都送過哂﹗(好羨慕一齊幾十年果d情侶 / 夫婦,仲有idea 可以送野俾對方.....)


其三,佢真係好似無咩其他需要........


不過最後我都係放棄左,因為錶一直都睇唔岩,加上2010年8月其實對於我地有好多meaning~~


2010年,係我地認識5週年,係我地一齊第40個月,我地將會第一次2口子一齊去Disney,第一次去上海﹗


哈哈﹗所以我決定買一d,佢需要既野,唔一定貴,不過我知道佢一定岩用既野﹗


諗下諗下、買下買下~~


Total 7份~~


2個人 + 7份小禮物 = 一個幸福的生日﹗ 



第一份,朱古力蛋糕一個﹗


生日唔一定有生日蛋糕ga..........所以我當佢係一份~~


呢個cake我想買好耐,Justin係朱古力怪,我諗佢一定會鍾意﹗


個樣好靚呀﹗其實點可以整到個面咁滑呢!!!???



產品出自Royal Garden Hotel~~


其實真係唔錯,係甜左小小,一次過唔可以食太多﹗



唔知許左咩願呢..........


唔通係...............


哈哈~~~



又大一歲喇﹗希望你日日都開開心心,健健康康就夠喇~~


最緊要係錫我多d~~



家庭Look真係好樣衰lor~~


不過生日點都要影相~~


個cake又咁靚~~


Uncle仲羅左腳架出黎,我地4個人一齊影﹗



第二份,衫


話說8月1果日,我地去左旺角行街﹗


佢睇岩左件衫,果一日佢無試,不過之後成日都有提話想去旺角試下件衫~~


其實我知佢一定會鍾意 (雖然我唔太鍾意佢呢d style~~)


於是我就自己走去買左,咁佢就可以響屋企試﹗


唔岩,都可以換ga ma~~


不過我揀既呢個size都係大左小小,都係要去換.....=.=



第三份,粉紅色的Tommy,我自己好鍾意呀﹗為左我佢一定會用既~~




第四份,情侶水樽~~


上次去times 睇戲,我整唔見左佢師傅送俾佢果個水樽﹗


於是迫於無奈之下,佢要用我果個粉紅色............=.=


開頭佢話唔用ga......


不過到而家我買左個藍色俾佢之後佢又話鍾意粉紅色wo~~


玩野﹗


其實你既一切我都放響心入面嫁~~


仲有果3樣,隨後既每一日開一份﹗ ^ ^


好開心wo~~


沒有留言:

張貼留言