2010年8月5日 星期四

浪漫的Pink Salmon cafe

自從2008年食過呢間位於油麻地電影中心附近既Pink Salmon Cafe之後Justin都耐唔時話想再去食~~


不過因為我地呢年都好小去九龍果邊,特別係電影中心睇戲~~


所以要到星期3先有機會再試~~


因為咁岩睇到電影中心有我地想睇既<<唐山大地震>>買一送一


平時VIP買電影中心既飛有8折 = $44,而家再買一送一﹗


即係每張飛都係$22,超抵~~


不過係夜左小小,九點半先開場﹗


(不過心水清既Blog友應該知道星期三 - 8月四係放榜日﹗我都要OT個半鐘先有得走,所以8點食到9點半岩岩好~~)



感覺佢入面裝修左,定係上次我地坐近門口所以睇唔清楚佢入面係點~~~~


anyway都係一間好舒服既餐廳﹗



我地2個叫左個2人餐﹗


因為Justin想食3文魚~~


都唔係食日本野,咩事想食3文魚呀﹗傻佬


4塊盛為 $55.......


頭盤我揀左沙律,哈哈﹗佢既醬真係好味~~



而Justin就加左$20叫左個so皮龍蝦湯~


不過味道唔太討好﹗


夠濃,不過味道我飲唔慣~~



一人2件包包,個醬同上次一樣,都係好好味~~


鍾意佢地好自家制既醬料,見到老闆會主動問d客意見,感覺好家庭Feel~~



main dish: 係茄汁炒海鮮天使面~~


呢個好好味﹗酸酸地﹗完全係我鍾意果type﹗


有勁多海鮮,面既份量好小,我仲擔心唔夠飽,點知未食完已經飽飽~~



張相好黑tim~~


呢個係豬仔比,都燒得唔錯,入味得黎又唔會好乾~~


一人一件岩岩好....



最後仲有甜品,雪糕pancake同芝士餅.....


2樣都ok~~


好彩無加錢食果個心太軟,原來上次經驗覺得麻麻~~



鍾意佢上菜既速度、鍾意佢既環境、鍾意佢既服務~~


睇下房入面裝修幾靚~~


下次我都要坐入面先~~


而家好努力咁諗緊justin生日食咩好!!!????


沒有留言:

張貼留言