2010年8月15日 星期日

第6份生日禮物


星期五放工我地去左旺角諗住行陣街~~


佢一去到已經話想食飯先﹗我揀左Pepper Lunch~



上次食完之後覺得好好味~~


不過最衰我唔鍾意食牛啦﹗唔係一定成日食呀~~



送上第6份禮物~~

好大盒呀﹗係Toy story玩具wo~~唔知係咩呢???



原來係3眼仔呀﹗

(睇完Toy story 3之後,Justin就成日提住3眼仔好得意,仲成日扮佢地 "個爪呀",連我唔太鍾意佢地,見到呢盒玩具都覺得好搞笑﹗我諗佢一定會好開心﹗)


睇下點玩先~~~



返到屋企已急不及待要開黎玩喇~~


哈哈﹗3粒3眼仔﹗


佢地其中一個可以用搖控器搖控住移動,另外2個就可以用腰既磁石貼住黎行﹗仲會一邊行一邊講野,真係超搞鬼~~



行果時個會左搖右擺﹗同戲入面既一樣ga~~hahahahaha~~


除左識直行,仲識轉彎~~



Justin話: 其中一隻3眼仔變節左,要攻擊"阿L"


佢個樣真係好奸呀~~



另外2隻發誓要拼命保護~~

一場外星人大戰即將展開﹗



壞蛋3眼仔先用手打另外2隻~~

希望響佢地中間打開缺口之後再用強力衝擊波,推開佢地~~



終於佢地都俾壞蛋3眼仔,彈開到好遠~~

而 "阿L" 都俾壞蛋3眼仔整死左喇.....



不過到最後,壞蛋3眼仔覺得好後悔﹗


故事既ending就係佢地4個開開心心咁響麥萃星生活落去喇~~


哈哈﹗對唔住無聊到爆~~


沒有留言:

張貼留言