2010年8月2日 星期一

Yeah~~好鍾意對新鞋呀~~

星期日原本諗住2口子去唱K~~


都好耐無唱喇,而2口子去唱更應該以年黎計算..........


但唔知係咪放暑假既關係,成二百蚊唱2個鐘﹗


我覺得好唔抵.........


所以最後無唱到只係食左個tea 同埋行左陣街就返我屋企陪我媽咪食晚飯~~



簡單既飯菜Justin都好似食得好開心呀~~


哈哈﹗返屋企之前我買左呢對新鞋.......


勁抵,原本$695-->而家減到$399~~


最緊要係個樣我鍾意,連Justin都話ok~~


Justin買得仲多野,買左新褲、Spray、差d仲買左衫............


佢就黎生日喇,我諗住送7樣生日禮物俾佢,好多人問我點解........


哈哈﹗其實好無聊ga ja~~


而家我諗到其中6樣,差一樣想買貴小小......


不過Justin叫我唔洗送,留返d錢去上海﹗


wow~~咁幫我慳錢,不過生日一年一次wo~~


都要花點心思


同埋平時咁抵錫(有時啦﹗)都要獎勵下﹗


希望Book到平既迪士尼酒店啦﹗^ ^


1 則留言:

  1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除