2010年8月24日 星期二

恐怖的一天

馬尼拉脅持人質事件我諗好多人都同我一樣好心痛~~


出門旅遊一家人原本應該開開心心﹗


但點解件事會變成咁!!!!???


原本晏晝睇到槍手放左老人家同小朋友....


我個心都定左,因為佢都唔算好壞﹗


我亦好希望事件可以和平解決~~


點知返到屋企睇到新聞原來入夜左都仲未解決﹗


我唔明談判專家同槍手傾左咁多個鐘......


槍手細佬,老婆都到場....


點解都仲可以拖咁耐!!!????


如果有得返轉頭我諗好多人都想響槍手行近門既果一刻殺左佢.......


咁就唔會有咁多人慘死~~


佢地係無辜嫁..........


當我睇住新聞片段,見到菲律賓警察開槍射爆車胎~~


佢地話驚個槍手開車逃走........


但佢地又有無諗過咁樣係會害死車上面既人﹗


如果開車走,咪由佢lor~~


當警察打爛車上玻璃,車門.........


車入面仍然沒有動靜,我個心跳得好快,我好緊張~~


其實如果你真係想攻入去,唔該快小小,而唔係拖成2個幾鐘﹗


果段時間足夠槍手殺死人質幾十次喇.........


到底係因為以為車上面全部人都被殺,所以可以不顧一切!!!!???


定係警察太無能!!???


你諗下如果你係個槍手見到咁多人打爛d玻璃會點諗.......


如果快手d可能岩岩中槍既人仲有得救ga.........


件事發展到咁,菲律賓一定要負最大責任~~


呢件事令我更加討厭呢個地方﹗


我諗我以後都唔會再去菲律賓........


佢個海真係好靚,不過佢人既質素令我唔想再去呢個地方旅遊~~


希望仍然生存既人可以節哀........


生活仍然要過,更要為親友好好活下去﹗


RIP


我地真係要更珍惜自己所擁有既一切~~


人生真係變幻無常~~


沒有留言:

張貼留言