2010年8月23日 星期一

突遊杭州

黎緊既星期六就出發去上海喇~~


但一直都未有時間同Justin討論我地既行程.......


(可能佢太放心喇﹗將一切都交左俾我﹗)


到左星期五我問佢想去周莊定係朱家角........


定係杭州!!???(其實我只係多口問句杭州﹗)


估唔到佢好快就決定左話去杭州﹗


哈哈﹗其實我都想去,不過好多人都話一日玩唔哂,但當我睇完好多blog同埋本書之後我都決定左要去lu~~


因為太多人話杭州好靚﹗



當日一早我地就會出門口(提早一日去買定火車飛﹗),到上海南站火車站(多謝Dusty教我響幅咁複雜的上海地鐵圖上搵到呢個站﹗)


其實班次好密,我會揀8點半果班﹗到左杭州火車站大約10點﹗


上網睇到d blog話可以搭k7巴士/的士到湖濱站坐船遊西湖~~


午餐會到樓外樓吃化童雞, 宋嫂魚羹,東波肉~~



食飽飽應該會再行下西湖周邊~~


因為遠既景點就去唔到,近近地enjoy一日﹗


行下蘇堤同斷橋,夏天應該開滿荷花﹗


之後黃昏去埋清河坊街行下食下晚餐就搭九點幾既火車返上海~~


媽咪同爸爸去就好凍,我地去就去熱...........


希望清風送爽啦﹗^ ^


沒有留言:

張貼留言