2009年7月25日 星期六

書展2009

星期五放工Justin又響公司樓下等我喇~~


因為六點都未肚餓,於是直入到會展行書展...


裝修左之後既Hall 1 真係好大呀.......



<<香港彈起>> 本書真係幾正...


3個鐘我地行左好一半都無就走喇﹗



haha~~手上係其中一本戰利品,$38 ja~~好平﹗


不過買左之後先知係舊版...=.=


我地下一站可能會去峇里.....因為我好miss沙巴~~



好型wo~~老公



我都唔係鍾意閱讀既人,我都係黎湊下熱鬧ja~~



快快腳行過去,板長食壽司﹗


好味..



IT card 有promotion 呢個set 都係$99...好抵


我好鍾意個卷,應該係吞拿魚蓉...飽飽lu~~


今年書展有好多風雨,其實我就唔係太抗拒"口靚"模影寫真,不過應該有返條界線,如果真係太性感既都唔應該響書展展出,始終書展都好多小朋友﹗



我地2個買左4本書,有3本都係Justin既.....


應該英文email我都可以用到掛.....


沒有留言:

張貼留言