2009年7月18日 星期六

Rose + 後記

成3-4日無見Justin喇,雖然佢講左d過分既野,不過佢星期五一早就響我公司樓下等我收工,落到樓果一下真係無諗過有個人會響後面攬住我﹗個心即刻冧哂﹗


不過我都仲係有d嬲嫁﹗同埋我會想講清楚件事﹗


佢帶左我去食一間意大利野 - ROSE﹗



點解門口d cake咁唔吸引ga~~



其實個心見到佢都開心,不過又唔開心,有好多野想同佢講,不過又唔想講﹗



個湯都ok好飲呀~~~


藍瓜煙肉湯﹗



不過個海鮮意大利飯就差左d~~好酸﹗


同埋唔鍾意佢d怪味魷魚,不過Justin就鍾意﹗



呢個又係一般﹗個Ribs太硬喇~~


不過我又幾鍾意個意粉汁﹗



我地食左2個Banana Chocolate Cake~~


唔係因為好好味,而係得好小款,有d味eg 薰衣草我係好唔鍾意既......


食完野,係時候講清楚喇......


我同佢講唔佢唔應該咁話我,Justin有同我say sorry話佢唔係咁既意思,佢知自己講錯左野,但唔識點補鍋,(獅子座點都唔肯認衰呀~~不過最後肯say sorry我都無野啦﹗)


佢話係覺得我同佢同埋朋友一齊幾人行時,態度好似唔同平時,幾人行時佢幫我俾左錢,我就會同d朋友無咩野咁走左去﹗佢其實心入面想我講聲"多謝老公",我係覺得有時候3個人我唔想冷落朋友,我會同朋友傾多d,可能就咁老公感覺自己被人冷落﹗我話就算係咁都唔可以咁同我講﹗佢話一時口快快講錯左野﹗但講錯左返唔到轉頭,明知係咁就唔好亂講野啦﹗同埋知我嬲既唔該冧返我先啦﹗


佢話其實佢唔介意洗錢響我身度﹗咁算啦﹗佢都say左sorry,大家又講返清楚左﹗呢件事就算啦﹗下次唔準因為心情唔好就亂講野去傷害我呀﹗女朋友係要黎錫ga ma~~完


沒有留言:

張貼留言