2009年7月8日 星期三

和亭


星期日Justin公司有足球比賽.....


比完佢就過左黎我屋企搵我﹗



我地落左樓下食野,因為我個嘴生左幾粒"痱芝"


Justin好細心咁話同我去食壽司


黃大仙而家開多左壽司鋪﹗


別府、元氣、和亭....


其實我星期六日都好小響黃大仙,真係估唔到可以咁旺...


我第一次食和亭﹗其實價錢都唔係貴﹗


不過唔係幾好味﹗


上面個魚生飯得好小魚生......好多蛋......



呢個鰻魚壽司,一睇就知唔好味﹗


一食落去都唔似鰻魚gei~~勁難食....



呢個鰻魚飯都似樣小小﹗


個滑蛋都幾好味﹗正正常常﹗


不過我諗無下次ga la~~都唔好味.....


下次同媽咪佢地去食下新開果間順德菜先.....


沒有留言:

張貼留言