2009年7月11日 星期六

屋台屋

Happy Friday Justin仍在Holiday中....


佢星期四去左太古買定飛睇<<3D - Ice Age 3>>


雖然我明你唔想我唔順路都陪你去買飛,買完就返屋企,你會唔好意思,不過我都想你知道我想陪你多D,耐唔見你會unhappy~~


大家都無唔岩....


放左工佢黎左灣仔接我﹗之後帶我去太古食一間好好味蕃茄面﹗



中間綠色果d原來係蟹肉黎ga~~


個湯底好好味,又大碗好抵....wahahahahaa~~



我地仲叫左2個拼盤﹗3文魚壽司都幾好味﹗


不過個劍魚就差左小小﹗


如果係章紅魚應該好味d~~



Justin就叫左個冷面set~~


都ok啦﹗佢係個冷面怪...去到d新餐廳佢都會想叫個冷面試下﹗


唉﹗可能我真係咩都寫哂上面啦﹗不過我想你知我點諗﹗


沒有留言:

張貼留言