2009年7月14日 星期二

泰.簡單


好大對Micky呀~~



最後影埋呢個就去食飯喇~~


wahahahahah~~Crazy~~



等緊位果時俾我地發現左呢度﹗好泰國Feel~~



做個spa都唔錯wo~~



唔知行出去會唔會有海灘呢????



不過我就想休息陣多d喇~~~



一坐低一人叫左一杯消暑飲品先啦﹗


mini: 黃金xx...有菠蘿汁同唔知咩mix~~


sammi's: 荔枝特飲


都好飲呀~~



好油但好香的牛油雞亦.....


都係鍾意清亭多d~



第一次食蝦多士,我以為真係有多士ga~~原來都係蝦肉整成多士形狀


都ok好味﹗好鍾意佢中間果個汁,酸酸地~~~



蛋網炒飯,好得意上面有個蛋網﹗


隻蝦好好味.....


不過個面就辣左小小...我食左小小ja~~不過都好飽﹗Summer真係無咩胃口.....



有3個料俾我地mix落去ga~~


好得意lor~加糖﹗


不過因為辣我都加左小小.......


咁就差唔多11點喇....=.=


2 則留言:

  1. Sammi ララ サミ2009年7月15日 凌晨2:25

    哈哈~講到好似去左泰國0甘~
    幾時send相比我先~!

    回覆刪除
  2. wahahahaha~~~去泰國都好wo~~我鍾意陽光海灘ga ma~~
    um~~一陣放工呀~~你開定電腦~~

    回覆刪除