2009年7月24日 星期五

好耐無見女朋友喇~~~

睇返先知原來自己差唔多4個月無見過女朋友仔喇~~~


於是我地就約左星期四晚見....


(原來我都大半年無同媽咪佢地去玩喇~~以前講過一個月一次ga ma~~所以呢個星期日會同佢地去拜大佛、去大澳、坐下360cable car)


去tst的路上,我俾人踼親腳指,流血呀~~


Justin就咬親個嘴,2個人都有血光之災,真慘~



響Harbour City見到個天好靚呀~~我地2個傻人都有望左一陣﹗


我試左用唔同mode影



呢張好似紅到呢.......


好似係室外mode



好似係水族館mode.....好光


真係好耐無見喇,女朋友仔話佢肥左,要減肥......=.=


而家真係個個女仔朋友都話要減,連Justin都話要﹗其實拍左拖我條腰真係唔見左﹗所以我約女朋友一齊去swim~~



唔理減唔減到啦﹗最緊要一齊做下運動.....


我地都好多野講ga~~有好多野都想話俾佢知......


Belibala講唔停﹗


我想買一條花花裙,因為無論去旅行、去海灘都一定得﹗


嘩﹗估唔到真係好多款﹗


最後買左一條,試左都ok~~想買多幾條tim


多謝女朋友我想去邊佢都肯陪我﹗


買花花裙果時發生找錯錢事件,原本應該找$20,不過個sales找左$80,我同女朋友呆左一呆之後都俾返 $60個sales,因為知道唔見左錢佢要賠,同埋幾十蚊都唔係多﹗


唔知點解俾返錢佢個心情好好,哈哈,唔係因為覺得做左好事,而係覺得做左岩既事﹗wahahahahaha~~


女朋友真抵錫﹗


遲d你要再陪我去買多幾條花花裙wo~~


沒有留言:

張貼留言