2009年7月23日 星期四

公司大食會


因為大阿Head放左假,我阿Head搞左一個大食會﹗


每個人都整左一部分野食。


我阿Head整左海鮮炒飯,"老"水雞亦、豆腐、腎、牛展,帶子粉絲(勁好味﹗)仲有x貝生菜


鄔太 - 杏仁茶同埋紅豆糕


Lionel - 茄子


余太 - 茶葉蛋


Aris - 曲奇


阿兒 - 木Hong布甸


馮太 - 生果


我 - 芝士蛋糕


Jackel - 菠蘿腸仔



其實真係有好多野食﹗


有時感覺大家都幾好感情~~


食到勁飽....其實我阿head整野食都幾好﹗


不過我個蛋糕就有點失手..=.=


應該係落得太多魚膠片喇......



耐唔時一次都係幾好gei~~



公司window出面好靚呀~~


其實都幾正可能望下個海﹗


2009年7月22日香港有日偏食,我返工果時都有望下個天,不過陽光真係好猛呀....咩都睇唔到﹗


沒有留言:

張貼留言