2009年7月26日 星期日

大浪灣BBQ+游水


上星期六原本去緊海灘,點知我唔夠個風快﹗


星期六 Sammi表姐搞左個去大浪灣既活動.....佢話我去佢先去﹗咁好啦﹗wahahahahaha~~~我幾時變得咁重要ga~~


天氣好好呀~~



落水lu~~


post一張見唔到個肥肚既先......


玩左2個鐘水倒啦﹗我有踢下水ga~~都算係做左一陣運動.....


大浪灣compare其他應該大浪d掛......



上水之後玩吹波波...好靚...如果有小朋友更加好~~



我地有成8個人,都幾開心呀~~


估唔到sammi表姐仲認得我﹗heehee~~



有勁多野食呀~~~最鍾意佢d牛柳粒,好入味,我唔食牛ga~~不過都食左幾粒﹗


d蝦又係...好味呀~~~



肥豬都著吊帶...其實我想買多幾件呢d衫...因為我成日去旅行都係去sun and beach~~著呢d最岩.....



個火好靚呀~~~勁燒....



仲有蜆...雖然有沙同埋得幾隻係食得,不過都幾得意呀~~~



當日仲有5隻cat陪我地玩﹗


um~不過見到我最驚既青蛀......



原來閃光燈之下既波波係好靚ga~~~


最後要多謝表姐既BBQ.....好好味~~


玩到11點先走呀.....



我都想去多D海灘ga~~不過真係好易曬黑...=.=


沒有留言:

張貼留言